Håndtere dine aftalesedler digitalt

Håndtere dine aftalesedler digitalt

Aftalesedler for håndværkere 0 Comments

Alle der har arbejdet med ordre og aftalesedler ved, at de har det med at forputte sig i ny og næ og det kan give problemer med at overholde aftaler og det er lig med at miste penge. I dag er det muligt at købe sig til et ordre og aftalestyrings program, som gør det muligt for notere aftalesedler for håndværkere og andre, der benytter sig af ordre.

Et digitalt program gør det muligt at at notere en aftale ind i kalenderen, når en mulig kunde har ringet og derfor langt svære at miste sedlen. Samtidig gør programmet det muligt også at lave samkørsel med blandt andet leverandører og bogholderen.

Hvilken betydning har samkørsel

Fordelen ved at samkøre med programmet med leverandører og bogholderen er at blandt andet, at bogholderen nemmere kan holde styr på økonomien og ved at vide hvad leverandørne har på lager og hvad de forskellige dele koster, er det nemmere at lave et tilbud og vide hvad du vil tjene på opgaven. At du ved hvad du vil tjene, gør at det er nemmere at lægge til og trække fra, hvis det er nødvendigt.

Det er også muligt at lave en faktura, så snart opgaven er slut og den kan med det samme sendes til kunden. Det betyder at i ikke skal vente med at skrive en faktura, når i kommer hjem, hvilke forbedre likviditeten.

Hvis i er en virksomhed der har brug for et varelager, er det ved hjælp af et digitalt program muligt altid at se, hvad der er på lager og hvor meget. Det er også muligt at se hvad leverandører har på lageret og hvor lang leveringstid de har. Det betyder at i ikke selv behøver at have det store varelager og derfor behøver i ikke binde nær så mange penge i et varelager, som i ellers ville.